E-mail marketing – 100% praktyki o mailingach i newsletterach

  • Poznanie skutecznych sposobów komunikacji via e-mail pod kątem promocji i sprzedaży
  • Prezentacja efektywnych technik budowania baz i motywacji użytkowników do pozostawiania adresów e-mail
  • Sztuka efektywnego budowania e-mailingów i składania newsletterów
  • Ocena i raportowanie skuteczności działań z uwzględnieniem różnych wariantów platform e-mail marketingowych
  • Eksperci i specjaliści ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za pozyskanie nowych klientów jak i utrzymanie relacji z obecnymi
  • Handlowcy, których głównym narzędziem w pozyskiwaniu klienta są działania bezpośrednie (telefony, e-mail)
  • Kierownicy i dyrektorzy nadzorujący komunikację marketingową i sprzedaż

Program:

Kto czyta, nie błądzi – jak pozyskiwać i motywować odbiorców?

  1. Być i mieć, czyli jak pozyskać użytkowników do subskrypcji?
  2. 10 sposobów na efektywne budowania baz i motywowanie użytkowników do pozostawienia adresu e-mail
  3. Garść porad o tworzeniu baz mailingowych
  4. Optymalny czas wysyłki – czyli kiedy, w jaki sposób i ilu konkurentów mamy w docieraniu do odbiorcy
  5. Preferencje i nawyki czytelnicze – jak, gdzie i kiedy czytam e-maile od Ciebie i Twojej konkurencji
  6. Raporty e-mail marketingowe – Polska i Świat

Quiz wiedzowy

Jak napisać i zaprojektować skuteczny e-mailing?

  1. Jak tworzyć tematy wiadomości i kształtować pole nadawcy, by zwiększyć otwieralność e-maili?
  2. W jaki sposób odbiorca mailingu „skanuje” jego treść i co decyduje o kliknięciu?
  3. Dekalog tworzenia pro-sprzedażowych treści – jak zachęcać do podjęcia akcji?
  4. Przykłady dobrych i „złych” e-mailingów

Ćwiczenie: Projektowanie wzorcowego e-mailingu reklamowego w oparciu o badanie eye-tracking.

Projektowanie i redagowanie skutecznego newslettera od A do Z

  1. Jak powinien wyglądać wzorcowy newsletter – layout, układ, kategorie w praktyce?
  2. Kluczowe aspekty redagowania treści: zawartość, nawigacja, grafika, zachęty do podjęcia działania
  3. Gdzie umieszczać i w jaki sposób eksponować newralgiczne treści, aby w kilka sekund przyciągnęły uwagę czytelnika?
  4. Mechanizmy interaktywne w newsletterach (np. ankiety, wyszukiwarki, pliki do pobrania, etc.) – czy warto i w jaki sposób?
  5. Trendy w newsletterach – wideo, dźwięk, mobile, itp.

„Dobry” newsletter – case study

Jak skutecznie wysyłać listy elektroniczne, by trafiały do celu?

  1. Jak wysłać przygotowaną wiadomość by mieć pewność że dotarła?
  2. Kto, co i za ile? – przegląd rynku, klasyfikacja narzędzi i systemów mailingów, dostępne rozwiązania polskie i zagraniczne
  3. Kryteria wyboru platformy – o systemach bezpłatnych, ale i tych gdy nie tylko cena ma znaczenie…
  4. Omówienie dostępnych rozwiązań i wybranego systemu mailingowego

Raportowanie i statystyki – co i w jaki sposób mierzyć?

  1. Wydatki reklamowe a e-mail – ile budżetu przeznaczają inni na działania za pośrednictwem poczty elektronicznej?
  2. Na co mogę liczyć, czyli benchmark rynkowe wraz z omówieniem:
    • Co mierzyć?
    • W jaki sposób?
    • Jak interpretować statystyki i wartości?
    • Gdzie i jak poradzić sobie z problemami?
    • Czy TO się w ogóle / jeszcze / bardzo opłaca?

Warszawa, 22.01.2018

godz. 09:00-16:00

Informacje o miejscu konkretnego szkolenia oraz szczegóły organizacyjne przekazujemy uczestnikom e-mailem na 5 dni przed szkoleniem, więcej informacji uzyskają Państwo u koordynatora danego szkolenia.

Dodatkowe terminy i lokalizacje do ustalenia z koordynatorem szkolenia.

900 zł netto +VAT

Cena obejmuje: imienne zaświadczenie o ukończeniu kursu, materiały szkoleniowe, przerwa kawowa, lunch.

NASI EKSPERCI:

Andrzej Sternak, tel. 22 333 74 26, a.sternak@global.waw.pl

Nazwa szkolenia:

Terminy:

Imię (wymagane):

Nazwisko (wymagane):

Telefon (wymagane):

Adres email (wymagane):

Dane do faktury:

Proszę o wystawienie faktury pro-forma.
Szkolenie finansowane w 70% ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w zakresie prowadzonej przez nią działalności
Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w kursie oraz akceptuję warunki zawarte na witrynie internetowej Global TC Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w celach marketingowych

Anty SPAM:

Formularz zgłoszeniowy w PDF
2017-11-21T09:28:24+00:00 Social Media|