Informacja zwrotna w trybie bieżącym

Przekazanie wiedzy i kształtowanie umiejętności związanych z przekazywaniem informacji zwrotnej na bieżąco, zapewniając dobrą współpracę. Kształtowanie kompetencji komunikatywności i zwiększanie świadomości wagi efektów dobrze i źle skonstruowanej informacji zwrotnej.

Dla kierujących zespołami i pracujących w projektach i zespołach funkcyjnych. Dla wszystkich, dla których kompetencja komunikatywności i dobra współpraca są ważne

Plan szkolenia:

Komunikacja – miejsce informacji zwrotnej:

  • model komunikacji – rola nadawcy i odbiorcy
  • intencje, fakty, opinie i uczucia w komunikacji
  • narzędzia odbiorcy i nadawcy – werbalne i niewerbalne
  • czym jest sprzężenie zwrotne?
  • Działanie sprzężenia zwrotnego

Informacja zwrotna:

  • funkcja i cele informacji zwrotnej
  • korzyści płynące z informacji zwrotnej
  • rodzaje informacji zwrotnej
  • kompetencje związane z informacją zwrotną: przekaż, pozyskaj, przyjmij
  • zasady przekazywania opisowej informacji zwrotnej
  • informacja zwrotna bieżąca korygująca i pozytywna
  • struktura bieżącej informacji zwrotnej
  • informacja bieżąca dotycząca zadania, relacji w zespole, zachowania

Sposoby komunikacji a informacja zwrotna:

  • analiza transakcyjna a informacja zwrotna
  • treść a sposób wypowiadania informacji zwrotnej
  • efekt spodziewany i nieoczekiwany a wiedza o odbiorcy

Rola pozytywnej informacji zwrotnej:

  • sposoby chwalenia a zmiany zachowań i działań
  • co chwalić i jak często czyli zmiana natężenia i obszar oddziaływania
  • aby nie przechwalić….

Konstruktywna korygująca informacja zwrotna i jej rola:

  • zasady dotyczące krytykowania podwładnych, współpracowników i… przełożonych
  • od czego zależy skuteczność krytyki?
  • kiedy krytyka niszczy zamiast motywować?
  • efektywne przekazywanie uwag krytycznych

Narzędzia udzielania informacji zwrotnej:

  • sposoby doceniania
  • sposoby konstruktywnego krytykowania
  • gdy pojawiają się emocje…
  • koło opanowania emocji
  • efekty nadmiernych emocji w przekazywaniu informacji zwrotnej

Opory przed udzielaniem informacji zwrotnej:

  • kompetencja komunikatywności a informacja zwrotna
  • opory w relacji z przełożonymi
  • opory w relacjach ze współpracownikami
  • opory w relacjach z podwładnymi
  • sposoby zmniejszania ilościowo i jakościowo oporów

Informacja zwrotna „w moim kierunku”

  • Poszukiwanie informacji zwrotnej – własne działania
  • Świadomość i odpowiedzialność za komunikaty z obu stron
  • Przyjmowanie informacji zwrotnej i reakcje z tym związane

Wartość informacji zwrotnej w firmie

  • Informacja zwrotna wartością firmową – działania, efekty
  • Współpraca między działami funkcyjnymi i projektami a zapewnianie informacji zwrotnej
  • Rola informacji zwrotnej w zmianach i kryzysie

Podsumowanie szkolenia

26-27 marca 2018 – Warszawa

890 zł + VAT

NASI EKSPERCI:

Marta Cwalińska – 506 009 012, e-mail: m.cwalinska@global.waw.pl

Nazwa szkolenia:

Imię (wymagane):

Nazwisko (wymagane):

Telefon (wymagane):

Adres email (wymagane):

Dane do faktury:

Proszę o wystawienie faktury pro-forma.
Szkolenie finansowane w 70% ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w zakresie prowadzonej przez nią działalności
Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w kursie oraz akceptuję warunki zawarte na witrynie internetowej Global TC Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w celach marketingowych

Anty SPAM:

Formularz zgłoszeniowy w PDF
2018-01-02T13:06:08+00:00 Biznes i Zarządzanie|