Jak zaprojektować i zoptymalizować serwis WWW

  • Przybliżenie specyfiki prowadzenia projektów z zakresu tworzenia WWW
  • Przedstawienie zasad zarządzania projektami internetowymi – użyteczność (usability) i najlepsze praktyki
  • Omówienie nowych trendów w projektowaniu WWW
  • Prowadzenie działań e-marketingowych w ramach mobilnego Internetu, projektowanie mobilnych serwisów
  • Omówienie koncepcji testowania i weryfikacji skuteczności projektów pod kątem sprzedaży i efektywnej komunikacji
  • Szkolenie adresowane jest do menedżerów oraz specjalistów odpowiedzialnych za kreowanie, koordynowanie i wdrażanie projektów internetowych.
  • Tematyka szkolenia szczególnie zainteresuje osoby odpowiedzialne za budowę i rozwój serwisów WWW oraz mobilnych

Program:

Witryny, serwisy i portale od A do Z – jak projektować nowoczesną WWW?

  1. jak wybrać optymalny wariant serwisu dostosowany do celu biznesowego?
  2. Projektowanie zorientowane na użytkownika (UCD) – między funkcjonalnością
    a użytecznością
  3. 10 modeli witryn internetowych – ewolucja serwisów WWW krok po kroku
  4. Od brandingu przez mikrokonwersję do sprzedaży – kiedy postawić na obraz i wideo,
    a kiedy na komunikację sprzedażową i formularze?
  5. Strony produktowe i e-commerce – jak modyfikować witryny sprzedażowe?
  6. TOP7 kluczowych elementów w projektowaniu WWW

Najlepsze wzorce i anty-przykłady WWW – Polska i świat

Optymalizacja serwisu internetowego krok po kroku

  1. jak zmodernizować serwis by nie dezorientować użytkownika i nie zmarnować pozycji
    w Google?
  2. Wireframes i flow-charty, czyli jak tworzyć „dobre” makiety i budować ścieżki oraz kroki
    na WWW?
  3. 7 sposobów na nawigację – jak minimalizować liczbę kliknięć w dotarciu do treści i obniżać współczynnik odrzuceń?
  4. Layout i grafika – jak wkomponować elementy graficzne i multimedia by wzmacniać przekaz i uniknąć rozpraszania użytkowników?
  5. Optymalizacja konwersji w praktyce – co warto zmodyfikować witrynę by zwiększyć konwersje o 10 do nawet 70%?
  6. Retencja i lojalność – o co każdy e-marketer powinien zadbać, by zachęcać użytkownika
    do powrotu na serwis?
  7. Jak skutecznie pisać do WWW? 10 kroków do optymalizacji treści w serwisie – od nagłówków przez leady po artykuły
  8. SEO bez tajemnic – jak optymalizować witrynę i zwiększyć pozycje w Google SERP?
  9. TOP20 elementów, które każdy projektant powinien znać

Ćwiczenie praktyczne – projektowanie i optymalizacja „jedynek”, stron produktowych
oraz landing pages

Jak wybrać platformę i dobrać narzędzia optymalizacyjne na WWW –

  1. CMS (system zarządzania treścią) – kryteria wyboru fundamentów WWW od A do Z
  2. Darmowe czy komercyjne? Open source, autorskie rozwiązania i produkty licencjonowane – wady i zalety
  3. Niestandardowe i wąsko specjalizowane rozwiązania do e-commerce, LP, content marketing
  4. TOP10 narzędzi przydatnych w pracy i optymalizacji serwisu internetowego
  5. Najlepsze banki zdjęć – skąd czerpać wysokiej jakości (i bezpłatne) zdjęcia do serwisu?
  6. Jakie kody warto umieścić w serwisie by monitorować i zachować kontrolę nad WWW?

Pomiar skuteczności na WWW – co mierzyć i jak interpretować?

  1. przegląd wskaźników webowych od A do Z
  2. optymalizacja i analityka WWW – jak mierzyć sukces serwisów i e-commerce?
  3. co warto monitorować i jak obliczać wskaźni dla niestandardowych aktywności w serwisie?
  4. benchmarki rynkowe i statystyki – ja versus konkurencja i rynek
  5. Ćwiczenie praktyczne – analityka webowa (obliczanie wskaźników)

Jak wybrać, współpracować i realizować projekt z agencją interaktywną?

  1. co zawrzeć w briefie i do kogo wysłać? – kluczowe informacje i segmentacja rynku digital
    w Polsce
  2. kryteria wyboru agencji – 7 aspektów warunkujących sukces
  3. jak przeprowadzić przegląd/konkurs/przetarg?
  4. jak współpracować z agencją? – zasady współpracy i tricki agencji
  5. dobre praktyki projektowe (metodologia, zasoby, harmonogram, budżet) – o czym warto pamiętać i jak unikać błędów?
  6. kluczowe zapisy w umowie – o czym pamiętać przy zawieraniu kontraktu?

Warszawa, 29.09.2017

godz. 09:00-16:00

Informacje o miejscu konkretnego szkolenia oraz szczegóły organizacyjne przekazujemy uczestnikom e-mailem na 5 dni przed szkoleniem, więcej informacji uzyskają Państwo u koordynatora danego szkolenia.

Dodatkowe terminy i lokalizacje do ustalenia z koordynatorem szkolenia.

900 zł/osoba netto

NASI EKSPERCI:

Andrzej Sternak, tel. 22 333 74 26, a.sternak@global.waw.pl

Nazwa szkolenia:

Terminy:

Imię (wymagane):

Nazwisko (wymagane):

Telefon (wymagane):

Adres email (wymagane):

Dane do faktury:

Proszę o wystawienie faktury pro-forma.
Szkolenie finansowane w 70% ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w zakresie prowadzonej przez nią działalności
Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w kursie oraz akceptuję warunki zawarte na witrynie internetowej Global TC Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w celach marketingowych

Anty SPAM:

Formularz zgłoszeniowy w PDF
2017-08-29T12:47:15+00:00 Rozwój osobisty|