Marcin Gildner

Trener biznesu, konsultant, negocjator.

Absolwent Dziennikarstwa w Instytucie Politologii i Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończył także podyplomowo Zarządzanie Marketingowe.

Drogę zawodową rozpoczynał jako reporter radiowy i konferansjer prowadzący imprezy sceniczne (m.in. Miss Polonia Super Model). Następnie związał swoją karierę z biznesem: przez 19 lat budował doświadczenie jako specjalista i menedżer odpowiedzialny za sprzedaż, zakupy, marketing i category management, zarządzając m.in. zespołami i projektami międzynarodowymi w ogólnoświatowych korporacjach (ostatnio jako Senior Regional Brand Manager w Robert Bosch, odpowiedzialny za Polskę, Czechy i Słowację).

Jako trener specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją, wystąpieniami publicznymi, negocjacjami i sprzedażą, a także zarządzaniem produktem / marką / kategorią. W obszarach tych za kluczową uważa umiejętność przyjęcia punktu widzenia innych ludzi i organizacji, a za elementy konieczne skutecznego szkolenia – jego faktyczne dopasowanie do potrzeb uczestników i ćwiczenia praktyczne.

W szkoleniach wykorzystuje m.in. elementy technik motywacyjnych i programowania neurolingwistycznego (NLP). Korzysta też z własnego doświadczenia biznesowego. Kompetencje trenerskie nadal rozwija na kursach oraz szkoleniach (między innymi Train the Trainer I i II na Uniwersytecie Warszawskim).

Prowadził szkolenia biznesowe m.in. dla Hitachi, Leroy Merlin, szkolenia otwarte, a także szkolenia dla Stowarzyszenia Ocalić Szansę i Fundacji Picture-Doc.

Pracuje w języku polskim i angielskim.

2017-11-10T16:50:23+00:00 Aktualności|