Marek Waśkiewicz

TRENER BIZNESU, KONSULTANT

Trener odpowiedzialny za zwiększanie efektywności i rozwój specjalistów i menadżerów. Realizuje projekty rozwojowe w zakresie sprzedaży, zarządzania, obsługi klienta, efektywności osobistej i kompetencji miękkich. Dzieli się̨ swoją wiedzą i doświadczeniem, tworząc platformę wiedzy i komunikacji sprzedażowej m.in. na łamach takich portali jak Biznes Musi Sprzedawać, Onet.pl, Biznes.pl oraz magazyn Nowa Sprzedaż i miesięcznik Benefit. Prelegent na Ogólnopolskiej Konferencji Szefów Sprzedaży oraz innych branżowych konferencjach o zasięgu krajowym. W swojej pracy wykorzystuje niestandardowe i alternatywne metody szkoleniowe.

Od 2007 roku związany z biznesem. Doświadczenie zdobywał, pracując na stanowiskach sprzedażowych i menedżerskich, równolegle prowadząc szkolenia dla branży telekomunikacyjnej. Od początku kariery zawodowej związany z firmą Orange Polska, gdzie był odpowiedzialny za obsługę klienta dla rynku B2B, nadzorował sprzedaż kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych. Współpracował z klientami korporacyjnymi oraz klientami reprezentującymi małe i średnie przedsiębiorstwa. Prowadził negocjacje na najwyższym szczeblu decyzyjnym. Ostatnio odpowiedzialny za rozwój sieci subagencyjnej oraz zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Zarządzania specjalizujący się Zarządzaniem Sprzedażą. Ukończył Akademię Umiejętności Trenerskich. Specjalizacja: Trener sprzedaży, organizowaną przez Leader’s Factory Instytut Kształcenia Motywacyjnego oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów Biznesu, realizowaną przez Brainstorm. Uczestnik Szkoły Zarządzania Sprzedażą McHayes&StewardGroup, zakończonej uzyskaniem dyplomu Master of Sales.

 

SPECJALIZACJA:

  • Szkolenia menedżerskie (budowanie zespołu, motywowanie w zarządzaniu zespołem, zarządzanie zespołem, zarządzanie zmianą, przywództwo, coaching menedżerski, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, rozwiązywanie konfliktów, wizerunek menedżera, personal branding, podejmowanie decyzji)
  • Sprzedaż i obsługa klienta (techniki sprzedaży, budowanie relacji z klientem, negocjacje handlowe, radzenie sobie z trudnym klientem, typologia klienta, wywieranie wpływu w relacjach handlowych, radzenie sobie z psychomanipulacją w relacjach handlowych i negocjacjach, prospekting i networking, psychologia sprzedaży, sprzedaż telefoniczna, umawianie spotkań handlowych, zarządzanie sprzedażą)
  • Szkolenia ogólnorozwojowe (efektywność osobista i zespołowa, sztuka prezentacji, efektywna komunikacja, asertywność, negocjacje, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, rozwiązywanie konfliktów, prowadzenie zebrań, networking w organizacji, personal branding w organizacji, perwswazja i wywieranie wpływu, zarządzanie czasem i organizacja pracy, motywacja)
REALIZOWAŁ PROJEKTY DLA TAKICH FIRM JAK:

  • Optimo Polska
  • Orange Polska
  • ASAP Polska Spółka komandytowa sp. z o.o.
  • T-matic Systems S.A.
  • Mart,s agencja reklamowa
  • Urząd Gminy Porąbka
  • Urząd Gminy Garwolin
  • Urząd Miasta Ostrów Mazowiecka
  • Biuro Inwestycyjne Progres
  • Capitol Sp. z o.o.
  • Drukpol Sp. zo.o.
  • IFF International Flavors & Fragrances (Poland), Sp. z o.o.
  • Kapsch Telematic Services sp. z o.o.
  • HSM Polska sp. z o.o.
  • Fauche Polska sp z o o
  • Epigon S.A.
  • Bank Pekao SA
  • Agencja Rozwoju Przemysłu
  • REMA SA
  • NGK Pharma sp.j.
  • PalettenWerk Kozik sp.j.
  • WELCOME Airport Services Sp. z o.o.
  • BESTSERVICE SP Z O O.
  • GLEEDS POLSKA SP Z O O
  • Gdański Park Naukowo – Technologiczny
  • RIG OFFICE Grzegorz Szewczyk
  • KMC-SERVICES Sp. z o.o.
  • FPUH KOBEX Stanisław Rembisz
  • MANEX SP Z O O
  • Wilhelm Herm. Muller Polska Sp. z o.o.
  • H.U. „CEZETPOL” Zbigniew Ciupak
  • SILOG Sp. z o.o.
  • PRIMAVIKA Sp. z o.o.
  • ORLEN POŁUDNIE S.A.
  • ARBURG Polska
  • Altmaster Sp. z o.o.
  • Igus Sp. z o.o.
  • WELMAX PAPER Sp. z o.o.
  • Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • Sąd Okręgowy w Zielonej Górze
  • LED Labs Sp. z o.o.
  • LOGISPAK Sp. z o.o. sp. k.
  • PHU TRAWMAR
  • EUROFOAM Polska
  • Koppert Polska
  • Veloart Sp. z o.o.
  • Kleib Sp. z o.o.
  • Tunap Polska Sp. z o.o.
  • Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
  • TÜV NORD Polska Sp. z o.o.
  • Alumetal S.A.
  • Alchemia S.A.
  • DIG Świtała Sp. z o.o.
  • Sąd Rejonowy w Zielonej Górze
  • Seniovita Europflege Sp. z o.o. S.K
  • Getin Noble Bank S.A.
  • Getin Leasing S.A.
  • Stena Line Polska Sp. z o.o.
  • ŚLĄSKI BANK SPÓŁDZIELCZY SILESIA W KATOWICACH
  • ERV S A ODDZIAŁ W POLSCE
  • MJM FEEL SAFE SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
  • PHP ”AGRO-ROLNIK” Sp. z o.o.
  • MATECO PODESTY RUCHOME SP Z O O
  • Mostostal Kraków S.A.
  • ENERIDEA SP. Z O. O..
  • Polanik sp. z o.o.
  • COROL Sp. z o.o.
  • „TIS” Tomasz Anioł
  • de waal Polska Sp. z o.o.
  • BIG STUDIO Sp. z o.o.
  • CORMEDIA SP. Z O.O.
  • T&F Plast Sp. z o.o.
  • WAB Artykuły Poligraficzne
  • Trena Sp. z o.o.
  • Nordex Polska Sp. z o.o.
  • Gastromer Wiesław Wilhelm
  • Hidroma Sistems Sp. z o.o.
  • Ortocentrum Sp. z o.o.
  • Mak Dom Sp. z o.o.
  • Cooper Standard Polska Sp. z o.o.
  • Teletronic Sp. z o.o.
  • Betlobag Adam Betlejewski
  • Otwarta Energia
  • Horn Print Sp. J. S. Ciosłowski, Z. Gajewski
  • Balance Polska Sp. z o.o.
  • Genactiv Trade Sp. z o.o.
  • Trivium Travel Sp. z o.o.
  • Intersnack Poland Sp. z o.o
  • KOMPASS s.c.
  • TES SP. Z O.O
  • FIDE-TRANS S.J.
  • Audatex Polska Sp. z o.o.
PUBLIKACJE/ARTYKUŁY:

  • Plan prospectingowy na medal (NOWA SPRZEDAŻ) – 09.2017
  • Co decyduje o sukcesie w sprzedaży klientom kluczowym (NOWA SPRZEDAŻ) – 04.2017
  • Sprzedaż po sprzedaży – skutecznie wykorzystaj polecenia i rekomendacje od klientów (NOWA SPRZEDAŻ) – 02.2017
  • Coaching sprzedawców (Miesięcznik Benefit) – 01.2017
  • Skuteczne negocjacje (Miesięcznik Benefit) – 11.2016
  • Rola menedżera sprzedaży (Miesięcznik Benefit) – 02.2016
  • Finalizacja sprzedaży kluczem do sukcesu – prawda czy mit? – 01.2016
  • Typologia klientów – jak się dopasować?
  • Cel sprzedażowy – jak go oswoić? – 08.2015
  • Jak wybrać skuteczne szkolenie sprzedażowe? – 05.2015
  • Odmowa klienta – największy lęk handlowca – 04.2015
  • Gorące techniki telefonowania „na zimno” – 03.2015
  • Najgroźniejsza broń handlowca – 01.2015
  • Zamiast kreować potrzeby wyciągnij je z klienta! Badanie potrzeb kluczem do dobrej sprzedaży – 12.2014
  • 3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem – 11.2014
2017-11-17T18:35:51+00:00 Wykładowcy|