Mediacje i negocjacje handlowe

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności określania i osiągania założonych rezultatów podczas negocjacji, korzystnych dla obu stron wykraczających poza standardowe rozwiązania. Specjalnie dobrana tematyka szkolenia ma na celu zaznajomienie uczestników z działaniami na każdym etapie negocjacji, począwszy od przygotowania do rozmów, a skończywszy na zatwierdzeniu warunków umowy końcowej.
Szkolenie to polecamy w szczególności wszystkim, którzy mają na co dzień kontakt z interesantami i prowadzą rozmowy negocjacyjne, w szczególności menedżerom, kierownikom zespołów, jak również pracownikom, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem.
  1. Cechy dobrego negocjatora – cechy handlowca,
  2. Tworzenie planu negocjacji,
  3. Strategie negocjowania,
  4. BATNA – najlepsza alternatywa negocjowanego porozumienia,
  5. Psychologia prowadzenia negocjacji i mediacji:
    • tworzenie konstruktywnego klimatu,
    • czynniki wpływające na budowanie efektywnego porozumienia,
    • twórcze poszukiwanie rozwiązań,
    • radzenie sobie z presją i manipulacją w negocjacjach.
  6. Dostosowanie stylu negocjacji do rodzaju problemu i osobowości stron ( w tym opanowywanie emocji, elementy autoprezentacji)
  7. Jak zwiększyć swoją siłę negocjacyjną (techniki wpływu werbalnego),
  8. Rywalizacja i kooperacja w procesie negocjacji,
  9. Kluczowe zagadnienia – czyli o czym trzeba pamiętać aby zwiększyć szansę zwycięstwa w negocjacjach,
    • otwarcie, czyli propozycja otwierająca przetarg,
    • argumentowanie,
    • rozpoznawanie przedziału drugiej strony,
    • ustępstwa.
  10. Negocjacje pozycyjne a negocjacje problemowe,
  11. Paradoks pomarańczy,
  12. Podstawowe reguły negocjacji
    • oddzielenie ludzi od problemów,
    • koncentracja na interesach a nie stanowiskach,
    • formułowanie pytań przed odpowiedziami,
    • docenianie pozytywów,
  13. Etapy negocjacji opartych na współpracy,
    • ustalenie reguł postępowania,
    • nazwanie interesów swoich i partnera,
    • sformułowanie problemów,
    • poszukiwanie rozwiązań.
  14. Najczęściej stosowane gry i strategie negocjacyjne:
    • pójście na galerię,
    • zbudowanie złotego mostu,
    • przejście na ich stronę,
    • przekształcenie wrogów w przyjaciół

Warszawa 09.10.2017

1 dzień szkoleniowy – 8 godzin dydaktycznych

Dodatkowe terminy i lokalizacje do ustalenia z koordynatorem szkolenia

490 zł brutto od osoby

Przy zgłoszeniu 2 osób lub więcej przewidziane rabaty.

W cenie: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu, przerwy kawowe

NASI EKSPERCI:

Marta Cwalińska – 506 009 012, e-mail: m.cwalinska@global.waw.pl

Nazwa szkolenia:

Termin szkolenia:

Imię (wymagane):

Nazwisko (wymagane):

Telefon (wymagane):

Adres email (wymagane):

Dane do faktury:

Proszę o wystawienie faktury pro-forma.
Szkolenie finansowane w 70% ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w zakresie prowadzonej przez nią działalności
Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w kursie oraz akceptuję warunki zawarte na witrynie internetowej Global TC Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w celach marketingowych

Anty SPAM:

Formularz zgłoszeniowy w PDF
2017-06-07T11:00:46+00:00 Rozwój osobisty|