Reklama w e-biznesie

W dzisiejszych czasach bez ruchów marketingowych nie możliwe jest osiągnięcie sukcesu, więc warto zoptymalizować działania firmy za pomocą wykorzystania reklamy internetowej, aby dotrzeć do potencjalnych klientów. Dzięki temu szkoleniu uczestnicy będą potrafili tworzyć kampanie reklamowe w Internecie. Uczestnicy zdobędą umiejętność tworzenia strategii marketingowej za pomocą reklamy w Internecie.
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego pracownika i pracodawcy, któremu zależy na stworzeniu reklamy w Internecie, która ma za zadanie przynieść wymierne korzyści dla biznesu.
  1. E-handel, wprowadzenie do e-commerce, profil e-klienta, szanse i zagrożenia e-handlu
  2. Strona internetowa wizytówką w Internecie, pułapki związane z funkcjonalnością, budowanie marki poprzez serwis www
  3. Rodzaje kampanii reklamowej w e-biznesie, cele strategiczne oraz budżetowanie akcji promocyjnej
  4. Tworzenie kampanii odsłonowych, nośniki reklamowe w internecie – rodzaje bannerów i wskaźniki CPC, CPM, CPA, capping
  5. Content marketing w e-commerce, tworzenie angażujących opisów do sklepów internetowych
  6. Efekt ROPO – research on-line, purchase off-line
  7. Zjawisko „utraconego koszyka”
  8. Przygotowywanie mailingów, newsletterów – użyteczne szablony, zasada AIDA, call to action, landing page
  9. Przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej Google (Adwords) – kampania śledząca, reklama natywna oraz narzędzia analityczne: Google Analytics, Brand24, jak przygotować kampanię, a później analizować jej skuteczność, doskonalić wg efektów
  10. Zagadnienia SEO (m.in. działania SEO i kampanie SEM) czyli jak pisać teksty, by były widoczne, przyjazne dla Google, algorytmy Google
  11. Marketing partnerski, afiliacyjny
  12. Marketing szeptany: odmiany, zastosowanie, tworzenie buzz’u
  13. Marketing niekonwencjonalny: wirusowy – tworzenie wirusa i jego rozprzestrzenianie
  14. Marketing partyzancki – kreatywne pomysły w służbie e-marketingu
  15. Real-time marketing, wykorzystywanie chwili w kampanii reklamowej
  16. Mobile marketing, responsywne aplikacje
  17. Programy lojalnościowe w e-biznesie

Warszawa 27-28.02.2017
Warszawa 08-09.06.2017

2 dni szkoleniowe – 16 godzin dydaktycznych

Dodatkowe terminy i lokalizacje do ustalenia z koordynatorem szkolenia

990 zł brutto od osoby

Przy zgłoszeniu 2 osób lub więcej przewidziane rabaty.

W cenie: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu, przerwy kawowe

NASI EKSPERCI:

Marta Cwalińska – 506 009 012, e-mail: m.cwalinska@global.waw.pl

Nazwa szkolenia:

Termin szkolenia:

Imię (wymagane):

Nazwisko (wymagane):

Telefon (wymagane):

Adres email (wymagane):

Dane do faktury:

Proszę o wystawienie faktury pro-forma.
Szkolenie finansowane w 70% ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w zakresie prowadzonej przez nią działalności
Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w kursie oraz akceptuję warunki zawarte na witrynie internetowej Global TC Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w celach marketingowych

Anty SPAM:

Formularz zgłoszeniowy w PDF
2017-02-19T14:00:57+00:00 Rozwój osobisty|