SEM, czyli 100% praktyki o pozycjonowaniu, kampaniach Adwords i Google Analytics. Jak wykorzystać potencjał wyszukiwarki i mierzyć skuteczność aktywności online?

  • Poznanie zasad pozycjonowania serwisu w wyszukiwarkach
  • Przedstawienie koncepcji SEM z uwzględnieniem realizacji kampanii Adwords
  • Przybliżenie słownictwa i prezentacja narzędzi wspierające
  • Ocena i raportowanie skuteczności działań z uwzględnieniem Google Analytics
  • Specjaliści ds. e-marketingu, marketingu i Public Relations
  • Osoby związane z marketingiem offline, redaktorzy i dziennikarze internetowi
  • kierownicy i dyrektorzy nadzorujący komunikację marketingową i sprzedaż

Program szkolenia:                                  

Marketing w wyszukiwarkach – SEO i PPC od podstaw

  1. Rynek wyszukiwarek i ich algorytmy – co powoduje, że inne strony okupując pierwsza miejsca w wynikach wyszukiwania?
  2. PPC – reklama w wyszukiwarkach i sieci kontekstowe, jak i ile płacić za pozycje w płatnych wynikach wyszukiwania?
  3. Search Engine Optimization – pozycjonowanie serwisów WWW krok po kroku”
  4. Jak zbudować strategię PPC i SEO? – najlepsze praktyki

 SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google

  1. Audyt serwisu pod kątem SEO – jak sprawdzić w praktyce siłę i słabości naszego serwisu?
  2. Strategia pozycjonowania – taktyka on-site i off-site
  3. Optymalizacja serwisu od A do Z – techniczne aspekty i merytoryczna treść
  4. Jak redaktor może przyczynić się do pozycjonowania witryny? – 10 zasad redaktora i dziennikarza internetowego w redagowaniu informacji pod SEO
  5. Content is the king. Content Marketing jako nowy trend budowania pozycji – jak praktyczne i użyteczne informacje wpływają na pozycje?
  6. Jak pozyskiwać linki do serwisu, by zwiększyć liczbę linków przychodzących – case study.
  7. Ćwiczenie praktyczne – weryfikacja serwisu i taktyki pozycjonowania na przykładzie różnych branż i portali

PPC, czyli Google Adwords w praktyce

  1. 3Z – zasady realizacji kampanii: po pierwsze algorytm, po drugie słów kluczowych, po trzecie treść reklam
  2. Jak licytować? Strategie efektywnego wydatkowania budżetu PPC
  3. Długi ogon, czyli magia long tail w praktyce
  4. Panel Google Adwords – jak wystartować z pierwszą kampanią?
  5. Monitoring i raporty zarządzanie kampanią – kluczowe parametry i wnioskowanie

Efektywność – podstawowy raporty Google Analytics pod kątem SEO i PPC

  1. Opis interfejsu Google Analytics
  2. Pulpity nawigacyjne
  3. Czas rzeczywisty – dane w trybie online
  4. Odbiorcy na WWW – dane, zachowanie, technologie, przepływ użytkowników
  5. Źródła odwiedzin – analiza źródeł odwiedzin, analityka SEO, wskaźniki i interpretacja danych
  6. Treść – popularność podstron, filtrowanie treści, zdarzenia i wyszukiwanie w witrynie

Zaawansowane i niestandardowe raporty w tym Google dla Webmasterów

  1. Definiowanie celów i idea lejka sprzedażowego
  2. Współczynnik konwersji, czyli które kanały faktycznie sprzedają
  3. Ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji – co wpływa pośrednio na decyzje konsumentów?
  4. Zaawansowana analiza danych – filtry, wyrażenie regularne, śledzenie zdarzeń i wirtualne odsłony. 

Integracja działań w oparciu o Google Analytics

  1. Integracja AdWords i Analytics
  2. Weryfikacja skuteczności SEO w Google Analytics
  3. Prezentacja dodatkowych narzędzi online pomocnych pozycjonerom – jak inne narzędzia wspierają w wykorzystaniu 100% potencjału wyszukiwarek?

Warszawa, 27.11.2017

godz. 09:00-16:00

Informacje o miejscu konkretnego szkolenia oraz szczegóły organizacyjne przekazujemy uczestnikom e-mailem na 5 dni przed szkoleniem, więcej informacji uzyskają Państwo u koordynatora danego szkolenia.

Dodatkowe terminy i lokalizacje do ustalenia z koordynatorem szkolenia.

900 zł netto + VAT

Przy zgłoszeniu 2 osób lub więcej przewidziane rabaty.

Szkolenia dofinansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT

Cena obejmuje: imienne zaświadczenie o ukończeniu kursu, materiały szkoleniowe, przerwa kawowa, lunch.

NASI EKSPERCI:

Andrzej Sternak, tel. 22 333 74 26, a.sternak@global.waw.pl

Nazwa szkolenia:

Terminy:

Imię (wymagane):

Nazwisko (wymagane):

Telefon (wymagane):

Adres email (wymagane):

Dane do faktury:

Proszę o wystawienie faktury pro-forma.
Szkolenie finansowane w 70% ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w zakresie prowadzonej przez nią działalności
Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w kursie oraz akceptuję warunki zawarte na witrynie internetowej Global TC Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w celach marketingowych

Anty SPAM:

Formularz zgłoszeniowy w PDF
2017-10-23T14:54:36+00:00 Social Media|