Social Media Marketing

Dzięki temu szkoleniu uczestnicy będą potrafili wykorzystać media społecznościowe do stworzenia spójnej strategii marketingowej. Każdy uczestnik będzie miał możliwość zapoznać się z zasadami tworzenia i zarządzania wizerunkiem firmy w social media.
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego pracownika i pracodawcy, któremu zależy na wykorzystaniu social media do stworzenia spójnej strategii marketingowej.
  1. Wstęp do marketingu – psychologia internauty, targetowanie kampanii psychograficzne, demograficzne, geograficzne, behawioralne, zasada AIDA, KISS
  2. Praktyczne aspekty prowadzenia kampanii z wykorzystaniem social mediów – warsztat zakładania fan page, funkcje , aktualizacja, kampanie reklamowe, partnerskie
  3. Elementy prawa a kampanie social media – prawo autorskie
  4. Content marketing – marketing treści: co, kiedy i gdzie publikować, aby działało na użytkowników, zasada 70/20/10
  5. Praktyczne zasady tworzenia treści- contentu, m.in.:
    • targetowanie odbiorców na poziomie geograficznym, demograficznym, behawioralnym
    • socjotechnika – aby odpowiednio oddziaływać na emocje użytkowników Internetu,
    • promowanie treści,
    • tworzenie profesjonalnych tekstów (jak pisać teksty do internetu, optymalizacja i redagowanie pod kątem SEO)
  6. Wykorzystanie Facebooka jako narzędzia do promocji marki. Tworzenie i rozwijanie strony oraz tworzenie reklam. Algorytm Edge Rank i dystrybucja treści w social media.
  7. Twiitter – wykorzystanie w marketingu. Tworzenie i rozwijanie profili pod kątem skutecznej komunikacji.
  8. LinkedIn / Goldenline – wykorzystanie w marketingu i komunikacji. Tworzenie i zarządzanie profilami firmowymi.
  9. Instagram – wykorzystanie w marketingu i komunikacji.
  10. Google+ – wykorzystanie narzędzi w strategii marketingowej
  11. YouTube – wykorzystanie narzędzi w strategii marketingowej
  12. Grywalizacja – wykorzystanie gier w budowaniu wizerunku w internecie
  13. Blogi , vlogi firmowe – sposób zakładania, prowadzenie zgodnie z content marketingiem
  14. Podstawy budowania narzędzi komunikacji i multimedia w PR Internetowym
  15. Narzędzia social media pomocne w przygotowaniu grafiki:
    • •Memy, grafiki, infografiki – sposoby na wizualizację treści,
    • •Zasady brandbooka w kontekście tworzenia treści na użytek firmy,
    • •Przegląd narzędzi webowych social media managera do przygotowywania i przerabiania treści graficznych w celach komercyjnych.
  16. Zarządzanie kryzysem w social media – plan antykryzysowy, case study

Warszawa 03-04.03.2017
Warszawa 22-23.06.2017

2 dni szkoleniowe – 16 godzin dydaktycznych

Dodatkowe terminy i lokalizacje do ustalenia z koordynatorem szkolenia

990 zł brutto od osoby

Przy zgłoszeniu 2 osób lub więcej przewidziane rabaty.

W cenie: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu, przerwy kawowe.

NASI EKSPERCI:

Marta Cwalińska – 506 009 012, e-mail: m.cwalinska@global.waw.pl

Nazwa szkolenia:

Termin szkolenia:

Imię (wymagane):

Nazwisko (wymagane):

Telefon (wymagane):

Adres email (wymagane):

Dane do faktury:

Proszę o wystawienie faktury pro-forma.
Szkolenie finansowane w 70% ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w zakresie prowadzonej przez nią działalności
Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w kursie oraz akceptuję warunki zawarte na witrynie internetowej Global TC Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w celach marketingowych

Anty SPAM:

Formularz zgłoszeniowy w PDF
2017-02-19T14:02:38+00:00 Rozwój osobisty|