Social media w praktyce – krok po kroku w społecznościach. Jak zacząć i wykorzystać media społecznościowe w komunikacji z klientami?

  • Poznanie możliwości komunikacji w ramach social media
  • Prezentacja efektywnych narzędzi i platform do realizacji zdefiniowanych celów
  • Sztuka skutecznej komunikacji z uwzględnieniem specyfiki medium (treść, grafika, wideo)
  • Pomiar efektywności realizowanych akcji komunikacyjnych w społecznościach
  • Trendy i wyzwania social media
  • Specjaliści ds. e-marketingu i marketingu offline planujący lub rozpoczynający przygodę z komunikacją w social media
  • Pracownicy działów Public Relations i Obsługi Klienta mających na celu budowanie relacji za pośrednictwem społeczności
  • Kierownicy i dyrektorzy nadzorujący komunikację marketingową z wykorzystaniem social media

Program szkolenia:                                  

Dlaczego Social Media?

  1. social media jako element e-marketingu – sprzedawać, lojalizować czy budować zasięg?
  2. kategorie i narzędzia społecznościowe (serwisy społecznościowe, blogi, mikroblogi, platformy wideo, serwisy socialshoppingowe, crowdsourcing, etc.) – spektrum możliwości
  3. stan, rynek, trendy – kluczowe cyfry i perspektywy
  4. wady i zalety social media, czyli świadomość wyboru narzędzi
  5. Social Media: kto, z kim i za ile? – agencje, narzędzia i koszty
  6. adresaci, czyli kto korzysta z social media? Ćwiczenie – koncepcja Person z ustaleniem optymalnego kanału komunikacji w obszarze social media/web 2.0 

Firma w Social Media

  1. własny projekt czy gotowa platforma?
  2. fanpage na Facebooku vs kanał na YouTube, a może Instagram lub Snapchat – co wybrać? Analiza SWOT social media
  3. Komunikacja organiczna i płatna w social media – 7 kluczowych aspektów audytu w social media
  4. sztuka komunikacji w social media – najlepsze posty, angażujący kontent – najlepsze praktyki i źródła inspiracji
  5. reklama na Facebooku [targetowanie, formy, modele rozliczeń, jak zamówić kampanię?] Case study + ćwiczenie praktyczne (kampania na FB – projektowanie konkurs/aplikacja/promocja)
  6. Jeżeli nie Facebook to… – przegląd kluczowych aspektów komunikacji i reklamy na YT, Instagram, Twitter i LinkedIn

Blogi, mikroblogi, platformy wideo i inne narzędzia social media

  1. klasyfikacja blogów – eksperckie, korporacyjne, tematyczne
  2. jak i o czym pisać w blogosferze
  3. platformy a blogosfera – co wybrać pod katem zasięgu, SEO i łatwości zarządzania?
  4. zagrożenia dla działań w sferze online – kryzys w social media
  5. Jak się sprzedać w świecie social media – niestandardowe działania, konkursy, marketing szeptany, liderzy opinii, akcje integrowane online/offline, social mobile.

 Monitoring i narzędzia social media

  1. przegląd narzędzi do analityki
  2. social media listening w praktyce
  3. co i jak mierzyć w socialu?
  4. TOP7 narzędzi social media managera

Warszawa, 19.09.2017

godz. 09:00-16:00

Informacje o miejscu konkretnego szkolenia oraz szczegóły organizacyjne przekazujemy uczestnikom e-mailem na 5 dni przed szkoleniem, więcej informacji uzyskają Państwo u koordynatora danego szkolenia.

Dodatkowe terminy i lokalizacje do ustalenia z koordynatorem szkolenia.

900 zł/osoba netto

Przy zgłoszeniu 2 osób lub więcej przewidziane rabaty.

Szkolenia dofinansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT

Cena obejmuje imienne zaświadczenie o ukończeniu kursu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

NASI EKSPERCI:

Andrzej Sternak, tel. 22 333 74 26, a.sternak@global.waw.pl

Nazwa szkolenia:

Terminy:

Imię (wymagane):

Nazwisko (wymagane):

Telefon (wymagane):

Adres email (wymagane):

Dane do faktury:

Proszę o wystawienie faktury pro-forma.
Szkolenie finansowane w 70% ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w zakresie prowadzonej przez nią działalności
Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w kursie oraz akceptuję warunki zawarte na witrynie internetowej Global TC Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w celach marketingowych

Anty SPAM:

Formularz zgłoszeniowy w PDF
2017-08-29T12:45:58+00:00 Rozwój osobisty|