Szkoła motywowania. Motywowanie jako funkcja zarządzania

Program proponowanego szkolenia ma odpowiedzieć na następujące pytania:

  • Jak zatrzymać pracowników w naszej organizacji?
  • Jakie potrzeby pracowników musi zaspokajać ich praca?
  • Jak zharmonizować cele pracowników z celami firmy?
  • Jak prawidłowo rozłożyć akcenty motywacji?
  • Dlaczego pracownicy na niższych stanowiskach także muszą mieć poczucie sukcesu?
  • Na czym polega motywacja przez współpracę?
  • Dlaczego warto okazywać osobiste zainteresowanie sprawami pracowników?
  • W jakich sytuacjach trzeba reagować natychmiast?
Menedżerowie i kierownicy oraz zespoły pracownicze i projektowe
Ramowy program szkolenia:

  1. Motywacja – wprowadzenie: .
    • Podstawowe pojęcia,
    • Motywacja jako funkcja kierowania ludźmi i zarządzania sobą,
    • Zmotywowanie jako proces, strategiczne podejście do systemu motywacyjnego,
    • Mity dotyczące motywacji.
  1. Teorie motywacji i ich praktyczne zastosowania
    • Dwuczynnikowa teoria Herzberga,
    • Hierarchia potrzeb Maslowa,
    • Teorie wzmocnienia i potrzeba osiągnięć.
    • Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna.
  2. Indywidualna motywacja pracownika.
    • Co motywuje pracowników?
    • Umiejętność rozpoznawania wiodącej potrzeby pracownika i umotywowania jej,
    • Osobowość i profil pracownika a motywatory
    • Motywacja finansowa i pozafinansowa,
    • • Zasady tworzenia systemów motywacyjnych,
    • Formy wynagrodzeń,
    • Rodzaje bodźców motywujących (bodźce krótkoterminowe a bodźce długoterminowe),
    • Funkcje wynagrodzeń – jak dobierać, by realizowały cele biznesowe stojące przed organizacją?
    • Metody motywowania a poziom rozwoju zawodowego.
  3. Wpływ automotywacji kierowników na podwładnych
    • Analiza własnej motywacji
    • Jak motywować samego siebie?
    • Styl kierowania a motywacja
  4. Motywowanie zespołu.
    • Rola lidera i jego stylu kierowania grupą,
    • Współzawodnictwo w zespole – budowanie kultury „najlepszego”,
    • Rozwijanie sukcesu jako wartości;
    • Budowanie atmosfery zaangażowania i współpracy między pracownikami,
    • Budowanie lojalności pracowników
  5. Komunikacja motywująca:
    • Udzielanie pozytywnej informacji zwrotnej jako podstawa budowania relacji Przełożony – Pracownik,
    • Konstruktywna krytyka,
    • Jak motywować chwaląc,
    • Rozmowy rozwojowe i oceniające z pracownikami,
    • Rozmowy korygujące zachowania, stopniowanie reakcji.
  6. Skuteczne motywowanie pracowników przy użyciu narzędzi niematerialnych zasady systemów motywacyjnych,
    • Motywacja wewnętrzna a zewnętrzna wśród pracowników,
    • Kiedy stosować nagrody a kiedy kary,
    • Formowanie efektywnych systemów motywacyjnych.
  7. Delegowanie i coaching jako narzędzia szefa w motywowaniu pracowników.
  8. Błędy motywowania
    • Najpopularniejsze „demotywatory”,
    • Jak nie popełniać błędów innych w tworzeniu sposobów motywowania podwładnych,
    • Jak zarządzać aby nie demotywować podwładnych.
    • Najczęstsze błędy , jakie popełniają managerowie

Szkolenia realizowane w formie wykładowo – warsztatowej, z wykorzystaniem case study

Bonus dla uczestników – możliwość samobadania z wykorzystaniem testów psychometrycznych i biznesowych
Dodatkowo konsultacje mailowe przez okres 30 dni po zakończeniu szkolenia
Spa, imprezy integracyjne

Warszawa 10-11.10.2017

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe – 16 godzin dydaktycznych
Cena: 900 zł netto od osoby

Przy zgłoszeniu 2 osób lub więcej przewidziane rabaty.

W cenie: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu, przerwy kawowe i lunch.
Cena nie obejmuje kosztów noclegu i parkingu

NASI EKSPERCI:

Marta Cwalińska – 506 009 012, e-mail: m.cwalinska@global.waw.pl

Nazwa szkolenia:

Imię (wymagane):

Nazwisko (wymagane):

Termin i miejesce:

Telefon (wymagane):

Adres email (wymagane):

Dane do faktury:

Proszę o wystawienie faktury pro-forma.
Szkolenie finansowane w 70% ze środków publicznych i podlega zwolnieniu z VAT
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w zakresie prowadzonej przez nią działalności
Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami uczestnictwa w kursie oraz akceptuję warunki zawarte na witrynie internetowej Global TC Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie moich danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu, przez firmę Global TC Sp. z o.o. w celach marketingowych

Anty SPAM:

Formularz zgłoszeniowy w PDF