- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest rejestracja „on-line” za pomocą elektronicznego formularza lub przesłanie wypełnionego i podpisanego zgłoszenia (PDF) e-mailem na adres biuro@global.waw.pl lub faxem na numer (022) 333 74 28, oraz dokonanie opłaty za szkolenie na na rachunek Global TC Sp. z o.o (GTC). : 98 1090 1753 0000 0001 3355 8211.
- Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia potwierdzimy przyjęcie zgłoszenia oraz wpłaty.
- Do każdej dokonanej wpłaty wystawiana jest faktura VAT
- Płatność po szkoleniu lub w ratach jest możliwa wyłącznie po pisemnym uzgodnieniu z GTC
- W wypadku finansowania szkolenia w co najmniej w 70% ze środków publicznych możliwe jest wystawienie faktury VAT w kwocie netto. O takiej możliwości uczestnik powinien poinformować w momencie zgłaszania.
- Wycofanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej, nie później niż na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia. Po upływie tego terminu wpłaty nie będą zwracane
- Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa uczestnika.
- W wypadku odwołania szkolenia z winy GTC, wpłata zostaje zwrócona w całości.
- GTC zastrzega sobie prawo do zmiany terminów lub prowadzących, w wypadku zdarzeń losowych niezależnych od organizatora.
Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków oraz upoważnia firmę GTC do wystawienia faktury VAT. Faktura zostanie wręczona uczestnikom w dniu szkolenia lub wysłana pocztą.